Opinie Google – to być lub nie być dla Twojej firmy

Z roku na rok rośnie liczba osób korzystających z Internetu w celu pozyskania konkretnych informacji. Szczególnie dotyczy to informacji o lokalnych firmach. Podstawowym kryterium, jakim sugerują się użytkownicy przy wyborze konkretnego wykonawcy, są opinie Google na jego temat. To właśnie recenzje innych użytkowników mają wpływ na decyzje o zakupie bądź nie, konkretnej rzeczy danej firmy. Jak są one ważne i dlaczego firmy tak bardzo dbają o to, aby w ich wizytówkach pojawiały się tylko pozytywne komentarze o tym w dalszej części artykułu.

Opinie Google – jak znaleźć złoty środek?

Użytkownicy Internetu jak pokazują badania, coraz chętniej lubią czytać opinie o firmie i to one w głównej mierze wpływają na ich decyzje zakupowe. Co pomyśli sobie użytkownik o firmie, jeśli nie będzie posiadać żadnych opinii. Z pewnością podejdzie z rezerwą, gdyż nie wie, czy ta firma w ogóle jeszcze funkcjonuje i jaki poziom jakości swoich usług proponuje. Brak opinii o firmie może skłonić użytkownika, że jednak poszuka innej firmy, o której użytkownicy się wypowiedzieli. W drugą stronę, jeśli firma posiada mnóstwo tylko samych pozytywnych komentarzy to z jednej strony to bardzo dobrze, ale niektórzy ludzie są podejrzliwi i mogą podchodzić z rezerwą do takiej firmy i sądzić, że takie opinie mogą być pisane na zlecenie. Warto w tym wszystkim znaleźć złoty środek i nawet jeśli pojawi się jakaś negatywna opinia w naszej wizytówce, warto na nią grzecznie odpowiedzieć i spróbować znaleźć w tej sytuacji rozwiązanie. Wtedy potencjalny klient wie, że firma próbuje profesjonalnie zażegnać wszystkie konflikty. Opinie Google użytkowników są bardzo ważne dla każdej firmy. Jeśli użytkownik zobaczy negatywne opinie Google , nawet nie zajrzy na taką stronę, bo to dla niego znak, że taka firma jest niegodna zaufania, a jej produkty czy usługi złej jakości. Co to oznacza dla firmy? Opinie Google mogą albo kluczem do sukcesu, albo gwoździem do trumny Twojej firmy.